Thursday, September 23, 2010

perjalanan


tik tok tik tok biological clock aku duk berbunyi. eh silap, jam rumah aku berdetik. lagi seminggu je tinggal untuk aku bermanja dengan family ni. selepas seminggu insya allah, aku akan berangkat kembali ke soton untuk futher study masuk 2nd year pulak. alhamdulillah, masih dikurniakan rezeki untuk sambung belajar di negara orang. sedihnya kena tinggal family, tapi gembiranya jugak nak balik tempat belajar balik. cuma yang tengah ta best sekarang ni is my summer homework aku sangat ta dapat nak buat coz i don't have my notes right now. arghhhh! otak da terkena iron(II) oxide. tolong2. ><

tolong2 pon post kali ni aku nak upload pic tempat2 yang aku da jelajah sepanjang 1st year di sana. tapi ta semua yang aku dapat masukkan, ini just sikit sebanyak untuk aku simpan dalam akaun bank belog aku ni sajork. jom memulakan perjalanan.

ini time aku dengan friends pergi beraya di london. MSD kat sana buat jamuan raya sikit, tu pasal pakai baju kurung. seharian berjalan round london dengan baju kurung. memang membanggakan negara malaysia kan saya ni. promote baju kurung kat orang asing. tee hee.






ini pulak masa aku, punya easter break vacation. first country saya terjah france. ta lama pon kat sana. just dua hari semalam je. so tempat pon ta banyak pergi. just disneyland and eiffel tower sajork.








kemudian aku pergi terjah italy pulak, memula pergi venice dulu. kat venice tu semua bangunan dia duk tepi laut. so nak g jalan jauh sikit kena naik boat. huhu. tapi building dia sangat2 cun. cuma kat sana church sangat banyak. kira dia versus la dengan istanbul, masa aku pergi melawat istanbul dulu, tempat tu penuh dengan masjid je. ;))





lepas di venice, aku pergi sesatkan diri di pisa pulak hanya semata2 nak jimatkan kos perjalanan. tapi alang2 da sesat kat situ mesti la pergi melawat menara condong. ;)



okay la, tu saje yang nak share kali ni. chiao!


2 comments:

IxoR@ said...

awak....

bestnyer berjalan2...

uhhh...terasa-rasa dinginnya angin kat sana....

;)

SheQeEN.. said...

ye saya... memang sangat best. teehee~