Sunday, March 29, 2009

weekendku

salam blog.. weekend ni memang sangat memenatkan, buktinya saya hanya sempat menyentuh buku dalam masa <20min..>:47: semalam saya pergi edu fair kat KLCC dengan kawan2 sekelas.. gerak dalam pkul 9 dan pulang dalam hampir pukul 5.. penat betul berjalan, tapi sangat puas sebab dapat jumpa dengan wakil2 dari uni yang saya apply.. saya pergi jumpa dengan wakil dari southampton,york dan warwick.. sheffield ada datang tapi x terasa nk pergi jumpa pon coz dengar katanya ramai la plak yg nk apply masuk situ.. jadi menariknya dah kurang.. sussex plak x dtg lgsg, jadi x boleh nak pergi jumpa wakilnya.. tapi xpa la coz saya x terasa nk consider sussex untuk jadi firm n insurance saya, termasuk sheffield:35: exhibition tu jadi lagi best sbb saya dapat beg and goodies percuma, juga saya dapat bottle air yang sangat cantik lepas jawab survey.. saya sangat seronok bila dapat barang2 percuma itu.. kesian adik saya sebab x dapat ikut pergi KLCC.. tape2 nnt saya bagi dia bag yang saya dpt masa pegi exhibition ni tahun lepas.. mesti kami sama2 sangat seronok.. tolong saya tengah merapu sekarang :5:

di bawah adalah bebarang yang saya dapat d edu fair itu..



1- beg hijau yang dapat selepas penat beratur untuk register
2-correction pen antara goodies yang ada dalam beg hijau itu
3- pen british council yang turut dapat dengan beg hijau tu
4- buku yang saya x baca pon sekadar amik sebab cantik cover dia
5- buku detail untuk undergraduate student York uni
6-buku detail unutk undergraduate student Warwick uni
7- buku detail untuk undergraduate student Southampton uni
8- bottle water yang saya dapat lepas jawab survey..


malam tu plak saya juga masih tidak study kerana kepenatan, plus malam tu kan orang semua sibuk2 nak tutup lampu coz nak selamatkan dunia.. bagus betul rakyat malaysia kan??
tepuk sikit
:7:saya pon turut serta la tutup lampu tu cuma lewat sedikit sbb 8.30p.m kan time isya' da nak masuk.. lepas solat tu saya pon tutup la lampu jugak.. saya tutup dari 8.45pm sampai 6.45am.. baguskan saya?? lebih sejam tu.. berjam2 plak lagi.. tahniah untuk diri sendiri:44:

bila tanya zharif tutup lampu x?
dia kata "tutup lampu bilik air n dapur je, takut tutup banyak2 kesian plak dekat TNB"
selamba betul dia jawab.. saya plak nak terguling gelak tapi tahan macho jer:43:

esoknya saya turut x study lagi sebabnya housemate saya tinggalkan wymax untuk saya pakai.. apalagi.. tersangat rajin lah saya untuk online.. sampai lupa buku yang ada kat tepi laptop sahaja.. bagus lagi untuk diri saya.. saya da malas nak tulis..
kesimpulannya weekend ni saya x study
:10:

2 comments:

Anonymous said...

hoho.. bagusnye.. btw, we went back after asar then arrived around the 6.30pm.. then took the dinner at Rafi before maghrib coz we would be too tired to walk after that..

SheQeEN.. said...

betul3.. makan malam dalam keadaan yang sangat meletihkan.. hohoi~