Monday, April 13, 2009

saje je update..

ayat cliche bila da super lama tak update (act takda la super lama) :
hye blog.. da lama x update.. da berdebu2 blog saya ini.. kesian dia.. tape2 bila da rajin nanti saya buat gotong - royong bersihkan anda ye..

apa di atas (what's up) ye kali ni.. oh yea.. sibuk khatam balik buku2 rujukan lagi tengok latest movies dan juga download lagu.. almaklum la.. masuk bulan ni saya da mula pakai wymax (share dgn illy) laju nya kemain.. jadi makin menjadi2 la saya suka mengadap lappy.. baca buku sikit kemudian tengok citer sikit kemudian lagi search lagu baru best2.. :41:

ermmm.... tapi kalau nak ikutkan rutin saya ni agak boring juga walaupun ibarat dunia da ada kat ujung jari jemari ni.. hari2 asyik terperap dalam bilik je.. suasananya sama aja ning.. :51:
so nak mengatasi masalah boring dgn same atmosphere ni maka saya pon pergila keluar berjalan2.. tapi... rupa2nya juga duk kat bilik tidur lagi best oooo~:13:

tak bahagia betul saya, bila da plan kemain tapi hanya satu target saje yang tercapai.. hampeh!


saya mahu kuar shopin' tapi saya nak hang out dengan girlfriends bukan dengan dia.. padan muka dia, sapa suh asyik buat perangai bila asyik kuar jumpa saya, kata2 mu hanya manis di mesej sahaja tapi lagi saya kurang girlfriends.. ternsion betul!:24:

sekarang pulak nak kena baca CTU.. sabtu ni final.. tapi sempat je nak update ( ayat cam la selalu update)

okeyla.. suda ngantuk.. mahu tidur..
:12:

No comments: