Friday, December 19, 2008

everybody loves clown...?

betul ke semua orang suka clown a.k.a
makhluk yang berhidung merah dan
bermulut merah yang sentiasa tersenyum?


this time mari kita bercerita pasal clown pulak..
sape yang x kenal makhluk nih??

makhluk ni akan sentiasa muncul di mana2 sahaja funfair
ataupun festival2 yang memerlukan bakat
melipat2 belon menjadi sampai terbentuk satu makhluk..

kalau difikir2 kan aku rasa aku terkacuali untuk "everybody" tu..
sapa la yang suka clown wei..



muka creepy nk mampus..
senyuman dia tu fake je la..
jangan terpedaya..
mana ada clown baek..
semua clown jahat..
da banyak citer aku tengok
& semua clo
wn jahat..

evil
clown!!




kalau difikir2 kan jugak, sejak kecik lagi aku benci mendalah nih..
maybe selepas tengok citer IT..
clown dia sgt jahat..



bunuh budak2..
pastu makan manusia..
pokemon punya
clown..

lagi citer aku tengok
clown jadi jahat lam citer batman..
yang lama aku x igt batman apa, tapi yang latest punya
for sure ar batman: the dark knight..
clown dia psycho giler..
"why so serious?"
tertekan aku tengok..



and paling latest aku tengok
clown
jadi the devil lam citer supernatural..
tjuk entry kali nih aku amik
sempena tajuk lam drama series tu la..
everybody loves
clown
yeke??

clown dalam nih pon gila2 punyer creepy..
senyum2, pastu lambai2 then hilang into thin air..
bertambah2 la aku punya fobia..




No comments: