Thursday, January 15, 2009

my heart feels



to readers please neglect this entry..

saya rasa dia sayang saya.. sebab dia memang gtau n tunjuk yang dia sayang saya.. tapi kenapa kadang2, saya rasa dia kurang sayang saya..

semalam saya rasa dia sayang saya sangat.. tapi hari ni saya x rasa dia sayang saya.. hari ni kami x mesej pon.. kenapa saya nak merungut kalau saya yang selalu malas mesej dia dulu.. tapi, saya suka tunggu mesej dia.. salah ke macam tu? kalau saya sayang dia nape saya jarang mula mesej dia dulu yer? saya ada masalah ke? @ perkara ni normal bagi sorang perempuan? takkan saya x sayang dia macam saya selalu bgtau dia...

semalam da jumpa dia, saya happy sangat.. sebab sekarang da jarang dapat jumpa dia.. dia bz skt.. tapi dia tetap ada masa untuk saya.. saya rasa dia penting.. sama penting dengan family saya.. kalau dia takda dengan saya tatau la life saya macamna.. tapi dia tetap ada dengan saya.. x kira apa2 pon jadi..

dia sangat baik, sangat caring.. kadang2 sangat creepy, tapi saya pon nak jadi macam dia jugak.. sangat baik n sangat caring terhadap dia.. saya pon rasa macam tu jugak..




Photobucket

No comments: