Friday, January 30, 2009

saya mahu..

Photobucket

note ; pitchas di atas ni sekadar display sahaja


saya mahu membeli laptop..
laptop mahu dibeli oleh saya..
laptop tunggu saya membeli kamu..
kamu laptop yang kesepian akan saya beli..

huhu~ kejadahnya saya merusakkan bahasa melaysia yang sangat indah ini.. tidak bahasa jiwa bangsa betul dikala ini.. mengapa mahu beli laptop sedangkan kamu suda mempunyai satu?? mengapa??
laptop saya suka buat perangai.. merajuknya mengalahkan tuan punya laptop..

+++ abah suda berjanji dengan saya mahu beli laptop untuk saya pada tahun ini.. sekarang suda masuk tahun ini.. ayuh buktikan kata2 mu wahai abahku..
mulanya saya ingin megepau vaio selai dari abahku.. tapi macam x patut betul.. masih banyak lagi barang yang saya mahu pau dengan duitnya.. jadi vaio ditolak tepi.. abah.. beli la laptop baru.. mahu laptop baru.. baru bersemangat nak buat kerja nanti..



Photobucket


No comments: