Friday, July 2, 2010

contest budak tiut!

ciao!

hari ini suda jumaat. hari ni juga genap seminggu satu hari qinqin ada kat presint14 ni. tapi jet lag qinqin ade je lagi. habis la qinqin bila hari2 bangun 1pm sini (6am sana) yang peliknya takde la qinqin terasa nak bangun tiap kali 6am kat sana. tetiba je jadi camni. memang da ting-tong la body clock qinqin. ops terkantoi pulak bangun lambat di situ. lol. qinqin senanya manyak menda ni nak story mory ngan u'ols. even u'ols tanak baca pon qinqin nak story jugak. tapi story morey tu we put aside first coz today's entry ni for cik mary punya tag. beliau suruh qinqin join contest yang beliau kena tag. so qinqin masuk je la dengan hati third quarter sebab tau memang takan menang lah. btw the other quarter terasa gak nak menang. tee hee~

so here we go!


syarat-syaratnya :
  1. terbuka kepada gadis-gadis sahaja sebab lelaki tidaklah comel.mereka kachak dan macho sahaja. hak hak hak.
  2. perlu lah menjadi followers saya yang comel dahulu. *psst..kalau nak LIKES fanpage saya sekali pun ok what. thehehe...:)
  3. letak sekeping sahaja gambar anda SENDIRI. tidaklah berdua mahupun bertiga apetah lagi berempat. dan gambar itu mestilah gambar anda yang TERKINI mungkin! tidak mahu gambar masa kecil-kecil; masa baby sebab kalau masa baby semua orang pun comel oh..!
  4. buatla entry khas untuk contest saya ini. letak kan banner contest ini di entry anda dan di sidebar anda dan WAJIB backlink kepada contest saya ini semula. ok. ;p. copy-paste je code banner contest di sidebar saya itu.perletakan banner contest di side bar adalah tidak wajib.terpulang mahu letak atau tidak :)
  5. di dalam entry anda juga tuliskan jawapan untuk soalan saya ini ::apakah benda comel/cute yang anda suka? contohnya. :: benda comel yang saya suka ialah toothbrush holder. ;p. itu contoh lah ye..
  6. tag kan hanya seorang yang anda rasa patut join contest ini. make sure orang yang di tag itu tahu ya??!

ok..itu sahaja syarat-syaratnya.mudah kan???gambar tak kisah beredit atau tidak.tetapi NATURAL BEAUTY is better right? hehe...kalau sudah join,alertkan saya di ENTRY ini.!

contest dibuka dari 21 JUNE 2010 hingga 21 JULY 2010.


: : qinqin's answer : :

: apakah benda comel/cute yang anda suka? :
my one and only yellow duck

: qinqin tag :
syariniey

: ni pulak gamba yang dipilih :
lihat lah dengan mata kepala sendiri.
jangan lupa hati yang tenang datang dari akal yang cerdas. lol.



pic dipilih selepas a deep observation. my cuteness is terselah due to the lion beside me which is huduh betul. and that ice cream is my cute item as a support. 'hey sapa nak dengar ur reason??'
ok that's all. snap!

4 comments:

Farihah Ahmad said...

HAHA. pilihan yg bijak!

SheQeEN.. said...

kannnn... ;p

Syariniey Amran said...

hye dear
thanks mengtag
nanti akak buat kalau kelapangan ok :)

p/s: lagu blog tu tajuk masih di sini masih denganmu by glioath :)

SheQeEN.. said...

hye. no problem. hihi.

owh. da agak da indon band ni. thanx u. ;p