Tuesday, August 17, 2010

infinite is invading my soul!

panas panas panas. omaigod! panas sampai cecah 40 degree celcius?? apa da jadi?? tapi sebenanya apa yang tengah aku repekkan di tengah hari camni. memang la tengah2 hari ni panas wey. tapi ta de la sampai cecah 40 kan. sini paling kurang lebih pon 32 something kan?? okay la, nak tau kenapa mesti sampai 40? sebab tak sampai 50. HUHUHU. jawapan buduss. tu namanya nak kena maki dek orang. ><

okay la, ni yang betul2 punya. kenapa 40 kan? sebab bagi aku 40 tu da cukup untuk menunjukkan betapa panas nya demam yang menimpa aku angkara korean boy band yang agak newcomer la jugak. group ni nama beliau INFINITE. asal letak infinite, personal view aku maybe sebab diorang punya limit is limitless. so we wait and see what they'll bring to korean music industry okay. group ni kalau mengikut source yang aku jumpa under the same company dengan epik high and nell. sapa kat sini tak minat epik high dengan nell angkat telinga?! ta de yang angkat telinga kann?? so semuanya minat epik high and nell. wah bangga siot aku. *__*

infinite ni consist of 7 members. and semuanya muda2 belaka lagi. tahap adik2 je semua ni. HAHAHA. range umur from 89-93. so ada la jugak sorang kat dalam tu yang sebaya dengan aku ni. oh sangat sedih kerna diri ini pangkat kakak terhadap mereka yang cute miut itu. sangat pretty boy semuanya. saya sangat suka. okay2 we get it kan. group ni kalau ta silap start they'ols nya debut untuk mini album nama 'First Invasion' dalam june and aku kenal group ni early of july camtu. grand gila nama album. siap nak invade segala lagi kann. memang dasar invaders betul. habis my heart u guys invades. MIAHAHA. gelak miang di situ.

so da siap promote group tu aku nak tunjuk la pulak sorang muka member dia yang aku memang da terjatuh kidney ni. beliau sangat cute okay! memang layak dapat position as the face of the group. +__________+


Name: Kim Myung Soo (김명수)
Stage Name : L
Position: Vocal & Face of Infinite
Birthdate: 03/13/92
Height: 178cm
Blood Type: O
Hobbies: Cooking, exercise, rap.
Talent: Rap

kat bawah ni pulak one of their hit song. aku memang suka gila dance dalam lagu ni. at the chorus part it was epic man. sangat masyuk.


he said ; dasi dorawa dorawa dorawa!


No comments: