Sunday, August 15, 2010

sonny with a chance



HAHAHA! opening dia aku da gelak da. sitcom ni memang masuk kategori lawak buduss betul la. sebelum ni masa dia start tayang kat disney aku ta de perasaan pon nak tengok coz main chara dia demi lovato. time tu aku ta de la minat sangat si demi ni sebab minat kat miley cyrus lebih banyak gi. kat sini tatau la apa kena mengena dia. pape pon mase tu ta suka je la yang aku pikir. then masa kat soton pulak sorang member aku ni suka collect citer ni, and memang dia kata citer tu lawak. tapi aku still ta terasa nak tengok pon, bagi aku sitcom disney cam buduss je mostly. sorry disney kutuk jap. HUHUHU. pastu bila da balik cuti ni. aku pegi la layan citer starstruck sekejap sebab adik aku asyik layan lagu dari citer tu je. da la yang tukang nyanyi tu hensem babeng. akibatnya memang tergoda habis la dengan sterling knight yang mata sangat sparkle2 . pastu nak jadi citer nya, kebetulan habis citer tu, kuar la pulak sonny with a chance tu kat disney. masa tu tengah midnight, and memang ngam2 episode yang dia tayang time tu si sterling tu kuar awal2 lagi. terus teruja habis la aku. apa lagi kan layan la citer tu. layan punya layan, sekarang boleh katakan tetiap malam mon-fri at midnight aku mesti tercangak punya depan telebi tengok citer tu. HOHOHO. memang sangat excited. tapi citer tu memang lawak dia asli la bagi aku. kalau ta de sterling pon maybe aku tengok jugak kot, tapi lagi semangat kalau ada sterling kannn??


who's Chad Dylan Cooper??

Chad Dylan Cooper is an actor who plays Mackenzie on the show MacKenzie Falls. He believes that comedy only involves being "funny", something that he thinks is stupid. He is also an enemy of So Random!, which he often refers to as "Chuckle City". Despite his constant antagonism with the So Random! cast, Chad is capable of working with them in some cases, occasionally treats them civilly and even engages in casual conversations with them on multiple occasions. He is currently dating Sonny Munroe.

how 'bout Sonny Munroe??

Allison "Sonny" Munroe (born July 26, 1994) is a 16 year old girl from Green Bay, Wisconsin who is the titular character and principal protagonist of Sonny With a Chance. When she made a goofy video and uploaded it onto the Internet, the So Random! crew saw it and wanted her on their show, which coincidentally happened to be her favorite show.

source ; wikipedia.

No comments: