Tuesday, August 10, 2010

ini avatar betul-betul punya

sekian lama menanti. almost like a year jugak la. at last dapat jugak tengok avatar the last airbender ni. sebut citer ni teringat kejadian masa kat soton last year. masa tu tengah winter and dalam seminggu camtu nak final for my first sem in my first year and tu jugak first time jejak kaki dalam cinema kat sana. cinema tu orang panggil ODEONS. pegi tu pon sebab semangat gila nak tengok AVATAR, kemain lagi aku mengajak member2 sume join tengok sekali. tambah lagi bila dengar orang puteh depan aku masa naik bus bukan main puji citer tu kata best gila. so time tu aku memang teruja habis la nak tengok, memang semangat gila ar siap amik yang 3D lagi harga pon bley tahan la, kalau ta silap dalam 10 ke 12 pound entah. pastu tengah2 tengok dalam da nak dekat setengah minit pertama tu, tetiba rasa semacam je. so tanya ar member kat sebelah tu. ' weh, bila nak kuar aang nye? dari tadi aku tengok orang biru besar2 ni je yang kuar. asal dalam karton ta de pon makhluk camni? ' then dengan selamba nya member tu jawab ; ' alah syiqin ko salah citer ar. ni bukan airbender tu punya avatar. ' dengar je respon member tu terus punah harapan nak layan citer tu. tapi pape pon tiket dah beli, spek 3D yang macho pon dapat so layan je la sampai habis. even jalan citer dia ta la best sangat tapi dia punya graphic memang awesome la.

ni la avatar yang berjaya tipu diri aku

then bila da 8 bulan tunggu punya tunggu iklan airbender ni and kebetulan balik mesia pulak tu, apalagi kan mesti layan la movie ni. da la esok da 1 Ramadhan dah kan? ta tengok hari ni memang tatau la bila lagi peluang nak dapat tengok nye. takkan la nak pegi masuk cinema tengah2 ramadhan nanti, sungguh kurang pemahaman agama betul la tuh. HAHAHA. so sekarang memang puas hati gila2 la dapat jugak tengok da la dapat tiket murah je, 7 hengget je pastu seat pon cantek je dapat. kepuasan tu bertambah lagi bila citer nye pon best jek. dia punya effect memang mantop ar. tapi sayang gak la coz GSC kat alamanda ni takde yang 3D punye. kalau tengok yang 3D mesti lagi mengancam punya. dengan elements air, api, angin and tanah tu terkuar duk depan mata. haha. imagine je lebey. pastu da la dia punya aang and katara tu cute habis. suka je aku tengok. HAHAHA. and yang paling ta ley blah tu si sokka tu lak si jasper dalam twilight. adeh lawak duh. overallnya bagi aku, movie ni tetap dapat two thumbs up la!

ni baru la avatar yang aku bebetul nak tengok

No comments: