Tuesday, September 15, 2009

kad yang beraya



hye hye u'ols. hari ni sangat penat bukan hanya sekali, bukan juga duakali mahupun tigakali tapi berkali2. me telah pulang dari Kay'El selepas berpenat lelah bersoping pemakaian selama dua hari. sekarang tibalah masanya untuk me update blog yang ditinggalkan kerna sayang bak kata pepatah yang digubah sedikit sayang2kan blog tinggal2kan. sambil itu me juga sedang memakan famous amos cookies yang lelazat sunggoh2. bestnya la klau famous amos boleh jadi salah satu geng biskut raya. tapi mahu bankrupt la tuan rumah tu an? unless beliau adalah seorang jutawang.
emm.. sebut sal biskut raya ni da tak lama an we'ols nak raya. tinggal dalam seminggu je lagi. pejam celik pejam sikit lagi pastu celik ala2 apek sikit masuk hari ni da 24 hari we'ols puasa an. tapi kenapa ye me rasa macam baru sekejap je me puasa, ini bukan bermakna me banyak tak puasa okey. cuma rasa masa berlalu sangat cepat and macam tak cukup je puasa da nak raya da. eceh.. cam baik pulak bunyinye an. cam bunyi nak puasa lagi barang seminggu dua.. suda hentikan lakonan ini. jangan berangan nak jadi terlebih baik di blog.

walaupun puasa da nak habis and raya da nak dekat. heh. benda sama je tu. tapi kenapa me masih malas mahu menulis kad raya and nape me masih tak terima kad raya walaupun sehelai? sedih benar bila tak diingati ini.oh mungkin sebab me ada kat putrajaya and kad2 raya yang kononnye me bakal dapat tu dialamatkan di kelantan. mungkin juga. jadi itu lah alasannya. huhu. sungguh menyerupai kesah2 sedih sempena raya sajork.even me tak dapat yang real punya tapi me still dapat yang dekat blog punye. terima kasih u guys. sunggoh terharu di sini.



dari cikyana ;))


dari lenggangkangkung ;))




ini dari alongarman ;))


ini dari alya ;))


ini dari jojo ;))


ini dari bella ;))

jadi me pon ingin juga membalas kad raya they'ols tu. makanya terhasillah kad di bawah ini. kucing putih yang memakai kebaya pink yang tidak kelihatan seperti kebaya langsung tapi percayalah itu sememangnya kebaya dan berribbon pink itu namanya kero. my pet dalam salah satu game kat facebook.


ini dari me sendirik. sila klik kad ini n save yeah.. ;))

mugkin ada yang tertanya2 barang sesaat mengapa kero yang dipilih untuk menghiasai kad raya itu, ini adalah kerna tuan kero tidak dapat ditayang wajahnya yang bersendirian atas larangan si pengarang jantung. wajah tuan kero hanya dapat muncul di mana2 hanya jika apabila beliau mengambil gambar bersama teman2 dan tidak menyendiri. hatta dari situ u'ols sume mesti dapat mentafsirkan betapa penjelesnya my jantung hati itu. tapi sebab itulah me love him very mux! jeles tanda sayang. terasa bahagia tiba2 di hujung entry. ;)) okayla sampai sini sajork. papai love~


p.s ; adegan makan cookies itu adalah pada malam tadi ye, tapi entry ini dapat dipublish pada siang hari atas masalah tertentu. jadi buang perasaan ingin tahu anda adakah me puasa or tidak hari ini, kerna me memang puasa okeh.


3 comments:

arrizz said...

sheqeen tq byk2 k..hepi eid fitr too..maaf zahir & batin

ezanykun said...

ok2.. nnt sy amek.. skang ni tgh kumpul kat raya pun.. hehe..

slamat hari raya.. :)

SheQeEN.. said...

al-wann ;

same2 banyak wann.. ;p

ezany ;

orait2.. ;))