Thursday, September 3, 2009

lappy-lappy ku



hye hye u'ols. hari ini me terasa rajin untuk update lagi selepas mengupdate pada malam semalam. angin-rajin-update-blog-datang-lagi. entry kali ni me nak story kesah me dan lappys. kenapa ada 's' ? sebab me memang kena letak 's' la bila plural. ceh.. macam hebat sangat je english nye.. okey okey.. nak panjangkan citer mestila u'ols sume yang ada blog ni ada lappy jugak kan? kalau we'ols tengok zaman sekarang ni budak skola pon da ada lappy ni. paling hebat pon masuk form 1 da dapat lappy. hadiah UPSR katanya. WAH! advance betul an parent2 itew. kalau they'ols high school pon da pakai lappy tapi me habis high school baru dapat. dapat pulak bukan hadiah SPM ke apa. tapi memang wajib dapat. abah kata untuk masuk uni nanti. so beli la awal2 sikit, takdela me jadi jakun sewaktu ingin menggunanya.


so ni la kisah me dengan lappy ku..

first lappy me dapat tahun 2007 masa chinese new year di beli di lowyat tanpa diketahui berapa harganya kerna itu pilihan abah.


hye nama saya twinhead



ini my second lappy dapat juga tahun 2007 masa masuk INTEC. dapat yang ni sebab my first one tu buat perangai. anta masuk hospital berbulan2. baru pakai pon da bengong bila dapat kat tuan yang rakus. HAHA. yang ni juga tiada ketahui price nya sebab diwarisi dari abah.


hye saya sebuah acer



dan bawah ni adalah my third lappy dapat tahun ni, 2009 juga pada bulan february. yang ni pulak dapat sebab yg second tu sangat manja dan mengada2. jadi abah beli baru. seperti biasa me tetap tatau berapakah nilainya.


hye saya juga acer..



manakala yang ni adalah my current lappy. dapat last week. kenapa lak dapat yang ni? yang third tu pon bongek jugak ke? oh tidak tidak. abah beli ni untuk bawak p UK nanti. tatau la nape tetiba bagi tanpa diminta. terasa sangat teruja. seperti sebelum2 ni juga harga tepatnya tiada diketahui. dan yang ketiga tu bagi adik syayang.. ;))


hye saya pula nama Q

itu sajalah kesah me dan lappys. papai love~


9 comments:

CikYana(",) said...

r u going 2 UK?

further study ke?

SheQeEN.. said...

aah cikyana.. mahu further di sana lps raya ni.. ;))

Anonymous said...

cantik laptop.. Macam ana punye..

CikYana(",) said...

wah beshnye

dpt further study ke UK

congrats qin

:)

SheQeEN.. said...

lil biruny

tehee.. ye saya tau beliau cantik.. ;p

SheQeEN.. said...

cikyana

trimas cikyana.. =)

arrizz said...

wah ade 4 laptop tue..nak satu..he2

SheQeEN.. said...

4 pon yang len x berapa waras sih.. hihi

tqaamer said...

weih ORANG KAYE!! kasi ai MACBOOK. >.<