Thursday, July 2, 2009

end of a-level

firstly nak habaq yang saya suda selamat menamatkan tahun2 a-level tepat pada pukul2.30 petang pada tarikh 18.06.09.. masa habis tu dewan memang agak hingar dengan suara2 budak ALG yang kegirangan, tapi kegirangan mereka memang tak sama la dengan kami coz diorang still ada lagi 1sem di intec and kami da habis sehabisnya..:5: tapi lagi even da habis a-level saya tak dapat nak rasa happy tahap extreme.. semangat nak menjerit HOORAY! dalam dewan tu tak ada.. mungkinkah kerana saya begitu menghormati para lecturers yang menjaga atau mungkinkah sebab saya takut nak fikir pasal result yang bakal keluar nanti.. kenapa cepat sangat saya fikir pasal result ni?:17: di bawah ni merupakan statement of entry yg kitorang memang kena sentiasa bawak bila nak masuk exam.. macam spm juga.. and yang satu lagi tu online results PIN.. PIN nya rahsia yer



okeh, habis cerita waktu siang.. malamnya saya dan illy pergi tengok midnight di sunway.. kami overnight di sana.. wah! 1 perkembangan baru dalam diri saya lagi.. saya x pernah lagi tengok midnight.. ini adalah 1st time, dan idea ini bukan idea saya.. kalau mahu marah sila marah illy maaf juga buat warga aluk5A kerana x join last gathering yang korang buat.. bukan apa, alasannya adalah kenapa bagitau last minute.. kami suda rancang ini awal2 lagi, jadi kena fulfill mana yang memang lagi lama tertanam dalam sanubari ini.. maaf sedang merepek. habis tengok wayang kami pergi melepak di McD.. sungguh sunyi dan sepi malam itu.. lalu kami pon snap2 sikit sebagai kenang-kenangan

Photobucket
cerita yang dinikmati adalah 17again..

17 again Pictures, Images and Photos

No comments: